NPG

NPGs ambisjon er å være et ledende selskap innen utvikling av opplevelsesbasert kommunikasjon innenfor den norske og internasjonale møte- og messeindustrien. Gjennom fokus på kompetansedrevet virksomhet skal vi være en drivende kraft i kunders forretningsutvikling og verdiskapende opplevelser.

 

Norwegian Promotion Group (NPG) ble etablert i 1991, og er et innovativt kompetansemiljø innen opplevelsesbasert kommunikasjon med fokus på engasjerende og verdiskapende møteplasser. NPG er markedsledende innen messekommunikasjon, design og bygging av messestands og leverer tjenester innen arrangementshåndtering, møter og events. Vi har en lidenskap for merkevarebygging, og er opptatt av de verdiskapende og unike opplevelsene som skaper lønnsomme møter mellom mennesker.

NPG-gruppen har i dag rundt 60 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Frankfurt og Budapest og vil i inneværende år omsette for om lag 150 millioner kroner. Selskapet er posisjonert for videre internasjonal vekst i flere markeder. 

Våre kunder og samarbeidspartnere omfatter større internasjonale selskaper, private og offentlige organisasjoner, myndigheter, idretten og SMB-markedet.

HVA BRENNER VI FOR?

 

Vi i NPG brenner for utvikling og formidling av inspirerende opplevelser og lønnsomme møteplasser som genererer verdi og følelser for deg og dine målgrupper. Vi har et sterkt engasjement og fokus på at våre kunder og samarbeidspartnere skal oppnå økt «Return on Investment» (ROI) ved bruk av interaktive møteplasser.

Gjennom vår kompetanse og erfaring sikrer vi din verdiskapning gjennom økt salg, en sterkere merkevare, flere kunder, forsterkede relasjoner og positive opplevelser.

Vi har stor tro på det personlige møtet mellom mennesker, og de unike og personlige engasjerende mekanismer dette utløser. Det finnes store muligheter for selskaper i å kombinere live møteplasser og opplevelser med dagens stadig mer avanserte interaktive teknologi.

Til toppen