TINE Partner på GRESS-messen

Når: 18. januar 2018
Hvor: Norges Varemesse i Lillestrøm
Prosjektledere: Halvor Krossen
Designere: Berit Volden

 

Bygger merkevarer – på norsk

GRESS-messen er en lukket fagmesse for medlemsbedrifter og leverandører som har en samarbeidsavtale med GRESS-gruppen, samt et utvalg av potensielle leverandører. NPG har hatt gleden av å samarbeide med TINE på flere messer deriblant SMAK, Gress og Thon-messen.

 

TINE Partner

TINE er en ledende, norsk merkevareleverandør som daglig leverer produkter over hele Norge. TINE Partner er TINE sin salgskanal for storhusholdningsmarkedet og har cirka 16.000 kunder, hvor i overkant av 7000 av disse er skoler og barnehager. Storhusholdning omfatter blant annet kundesegmentene grossister, kantiner, hoteller, restauranter, fast food, offshore, offentlig sektor, skoler og barnehager.

 

Promotering av TINE partnerskole og kundeprogram

TINE ønsket å profilere deres partnerskole og kundeprogram, i tillegg til deres laktosefrie produkter til de besøkende på den lukkede fagmessen. NPG valgte derfor å benytte bakbelyste vegger for å  fremstille budskapet på en god og iøynefallende måte. Backlit vegger er en fin måte å formidle merkevaren samtidig som de lyser opp standen i et travel messeområde. 

 

Ønsker du tilbud på standløsning? 

NPG har utstrakt erfaring knyttet til design, konseptutvikling og bygging av messestands og paviljonger med prosjekter over hele verden .

Pin It

Comments are closed.

« Tilbake til oversikt »

Til toppen