Vi styrker vår unike posisjon som ledende innen merkevareaktivering med nye stjerneansettelser
NPG vokser videre – velkommen til våre nye stjerner, Marius Jørgensen og Kåre Rømer Claesson.
NPG har startet året med en offensiv satsing, og vi er stolte av å ønske to nye stjerner velkommen til teamet. Med en sterk tilvekst på både kreativ og kommersiell front, befester vi vår posisjon som det ledende byrået innen merkevareaktivering i Norge.
Marius Jørgensen løfter salgs- og forretningsutvikling
Marius Jørgensen tiltrer som Key Account Manager (KAM) i vår salgsavdeling. Marius bringer med seg en imponerende erfaring fra både idrett og teknologi. Han kommer til oss fra rollen som daglig leder for sykkelrittet Ladies Tour of Norway (nå Tour of Scandinavia) og har tidligere vært Arena-Manager med ansvar for gjennomføring av arrangementer i hele Skandinavia.
Med erfaring fra selskaper som Cisco og Pexip, og en tydelig «doer»-mentalitet, vil Marius ha ansvar for å utvikle eksisterende kundeporteføljer og skape nye muligheter innen sport og arrangement. Hans kompetanse vil være avgjørende for å sikre vekst og styrke vår posisjon i markedet.
Marius Jørgensen
Jeg gleder meg til å bli med i NPG familien, som skaper fantastiske konsept, historier og opplevelser gjennom å promotere både næringsliv og idrett i en sunn og fin mix.
I tillegg er det en bonus at de er en sånn fin og morsom gjeng, som både tør å tenke nytt og utfordre både seg selv, og markedet ved å satse på ny teknologi og kreativt design i sine leveranser
Ny rolle som Creative Lead forsterker vårt kreative DNA
Kåre Rømer Claesson, en erfaren arkitekt med bakgrunn fra Danmark, trer inn i en nyopprettet stilling som Creative Lead i NPG Design. Med en solid portefølje innen merkevarebygging og design fra sin tid som selvstendig næringsdrivende, bringer Kåre med seg en unik kombinasjon av kreativitet og strategisk forståelse.
Opprettelsen av rollen er et strategisk grep for å møte økende behov for konseptutvikling og historiefortelling i våre prosjekter. Kåre vil styrke vår kreative avdeling gjennom tidlig konseptutvikling, kundemøter, utvikling av nye kreative metoder og et fokus på teknologi og innovative verktøy som kunstig intelligens, i tråd med vår ambisjon om å lede markedet kreativt og teknologisk.
Kåre Rømer Claesson
Da jeg først hørte om NPG, ble jeg fasinert av hvordan de kombinerer kreativitet og merkevarebygging med en menneskelig og leken tilnærming. Jeg søkte jobben fordi jeg ønsket å være en del av et team som ikke bare forteller historier, men skaper dem – levende, fortellende og engasjerende.
Nå, som jeg er en del av laget, føler jeg, at jeg har funnet akkurat det. Kollegaer som inspirerer, utfordrer og ler, alt imens vi skaper unike resultater sammen. Jeg gleder meg til å bidra og være en del av reisen videre.
Et ledende byrå i vekst
Hos NPG har vi alltid hatt ambisjoner om å sette standarden innen merkevareaktivering, og med Kåre og Marius på laget tar vi nok et skritt mot å nå våre mål. Vi ser frem til å utvikle banebrytende konsepter, bygge sterke merkevarer og levere minneverdige opplevelser til våre kunder i året som kommer.
Velkommen til Kåre og Marius – vi gleder oss til en spennende reise sammen!