Fredrik Werenskiold Hagen

NPG henter fra Very Agency

Ansetter Fredrik Werenskiold Hagen som Head of Content.

Fredrik har en spennende og bred erfaring fra en rekke byråer som IUM, Nova Vista og Very Agency. Han har siden 2012 arbeidet med et spekter av kunder og merkevarer innen kommunikasjonsstrategi, prosjektledelse, sosiale medier, performance markedsføring, design- ide og konseptutvikling, salg og generell kunderådgivning.


Fredrik stammer fra en av våre store kunstnere Erik Werenskiold som er utstilt på det nye og gamle nasjonalgalleriet, så vi har høye forventninger til hans fremtidige arbeid.


– Fredrik skal jobbe både strategisk og operativt med utvikling av ideer og konsepter på tvers av NPGs forretningsområder. Han vil bidra med ytterligere kreativ konseptuell kompetanse som vil forsterke uttak og prosjekter, og bidra til helhetlige konsepter for kundene, forteller Stig Kristiansen, CEO hos Norwegian Promotion Group (NPG).

NPG er i sterk vekst og vi ser etter kompetanse som kan utvikle og tydeliggjøre kundereisen. Blant flere strategiske satsinger, og nye lokaler, skal NPG styrke våre tjenester innenfor kreative prosesser og skape langvarige og verdiskapende konsepter til kundene våre.

Fredrik Werenskiold Hagen

– Etter 5 år hos Very Agency har tiden kommet for å åpne dørene for nye utfordringer. Jeg har vært heldig og fått være med å bygge opp et ungt byrå som har ført til at jeg har fått bidra i mange områder samtidig og lært mye på kort tid. Jeg vil gjerne takke alle mine kolleger for mange flotte år, og spesielt til daglig leder Jens Sjøberg, og partnere Christian Berg, Terje Dybdahl og Thomas Bjerg.

NPG har tatt meg veldig godt imot, og jeg ser frem til å lære mye om deres spisskompetanser innenfor messer, event og live media. Jeg merker allerede at dette var et riktig valg og jeg håper at jeg kan bidra på det nivået som selskapet er ute etter. Jeg har allerede fått være med på mye spennende og jeg ser frem til å jobbe med et internasjonalt selskap som har vært i bransjen i lang tid, og med et bredt spekter av kunder, forteller Fredrik Werenskiold Hagen.

Med nyansettelsene styrker vi oss ytterligere innen fysiske og digitale møteplasser med prosjekter på tvers av ulike formater, kanaler og arenaer. Vi har ambisiøse vekstmål, og ansettelsene passer godt inn i våre strategiske ambisjoner for fremtiden. NPG har en variert kundemiks på tvers av industrier og bransjer innen B2B-markedet.

Nysgjerrig på et samarbeid?


Ta kontakt med oss så finner vi gode løsninger sammen.

Siste nyheter

Pin It

Comments are closed.

« Tilbake til oversikt

Til toppen