Chat with us, powered by LiveChat

NPG

Norwegian Promotion Group (NPG) er en verdiskapende og dynamisk bedrift med design, messestands, messer og events som spesialitet.

NPG er markedsledende innen messekommunikasjon, design og bygging av messestands, og vi som jobber her har en lidenskap for merkevarebygging, og er opptatt av de verdiskapende, samlende og unike opplevelsene som skaper lønnsomme møter mellom mennesker.

HVA BRENNER VI FOR?

 

Vi i NPG brenner for utvikling og formidling av inspirerende opplevelser og lønnsomme møteplasser som genererer verdi og følelser for deg og dine målgrupper. Vi har et sterkt engasjement og fokus på at våre kunder og samarbeidspartnere skal oppnå økt «Return on Investment» (ROI) ved bruk av interaktive møteplasser.

Gjennom vår kompetanse og erfaring sikrer vi din verdiskapning gjennom økt salg, en sterkere merkevare, flere kunder, forsterkede relasjoner og positive opplevelser.

Vi har stor tro på det personlige møtet mellom mennesker og de unike og personlige engasjerende mekanismer dette utløser. Det finnes store muligheter for mange selskaper i å kombinere live møteplasser og opplevelser med dagens stadig mer avanserte interaktive teknologi.

VISJON

 

NPG sin ambisjon er å være et ledende selskap innen utvikling av opplevelsebasert kommunikasjon innenfor den norske og internasjonale event- og messeindustrien. Gjennom fokus på kompetansedrevet virksomhet skal vi være en drivende kraft i kunders forretningsutvikling og verdiskapende opplevelser.

OM SELSKAPET

 

Norwegian Promotion Group (NPG) ble etablert i 1991, og er et innovativt kompetansemiljø innen opplevelsesbasert kommunikasjon med fokus på engasjerende og verdiskapende møteplasser.

NPG-gruppen har i dag rundt 70 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Frankfurt, Budapest og strekker seg mot MNOK 170 i omsetning. Eierskapet er fordelt mellom selskaper kontrollert av de ansatte i ledergruppen.

Våre kunder og samarbeidspartnere omfatter større internasjonale selskaper, private og offentlige organisasjoner, myndigheter, idretten og SMB-markedet.

Til toppen