Norwegian Promotion Group (NPG) ble etablert i 1991 og er et innovativt kompetansemiljø innen opplevelsesbasert kommunikasjon med fokus på engasjerende og verdiskapende møteplasser. NPG er markedsledende innen messekommunikasjon, design og bygging av messestands og leverer tjenester innen arrangementshåndtering, møter og events. Vi har en lidenskap for merkevarebygging, og er opptatt av de verdiskapende og unike opplevelsene som skaper lønnsomme møter mellom mennesker.
NPG-gruppen har i dag rundt 80 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Stockholm, Frankfurt, Budapest og Seoul. Selskapet er posisjonert for videre internasjonal vekst i flere markeder. Våre kunder og samarbeidspartnere omfatter større internasjonale selskaper, private og offentlige organisasjoner, myndigheter, idretten og SMB-markedet.
Vi brenner for utvikling og formidling av inspirerende opplevelser og lønnsomme møteplasser. Vi har et sterkt fokus på at våre kunder og samarbeidspartnere skal oppnå økt «Return on Investment» (ROI) ved bruk av interaktive møteplasser. Gjennom vår kompetanse og erfaring sikrer vi din verdiskapning gjennom økt salg, en sterkere merkevare, flere kunder, forsterkede relasjoner og positive opplevelser.
Vi har stor tro på det personlige møtet mellom mennesker, og de unike og personlige engasjerende mekanismer dette utløser. Det finnes store muligheter i å kombinere live møteplasser og opplevelser med dagens stadig mer avanserte interaktive teknologi.