Chat with us, powered by LiveChat

Hvordan oppnå gode, kvalifiserte leads på messen?

Vi er opptatt av at våre kunder skal få god avkastning på deres investeringer i forbindelse med messer og events

Resultatet fra vår kundeundersøkelse viser at de fleste deltar på messer for å treffe potensielle kunder, og det er derfor viktig å ha en klar leadsstrategi når man skal delta på en messe. Vi har samlet noen av våre tips til hvordan du kan generere gode leads på messen.

 

#1 – Definer målet

Ved å ha et tydelig definert mål, vil du lettere kunne måle konverterte leads. Vær proaktiv og definer på forhånd antall kvalifiserte leads du forventer å sikre.

 

#2 – Ha en «Lead Generation» strategi på plass

Det kreves en god strategi og en tydelig prosess for å få oppnå gode leads. Definer konkrete planer for hvordan du skal oppnå det.

 

#3 – Tiltrekk de riktige personene

Kjenn målgruppene dine slik at du tiltrekker de riktige personene. Det er stor sannsynlighet for at personen velger ditt produkt dersom markedsføringen er direkte rettet mot dem, deres behov og i de kanalene de benytter.

 

#4 – Identifiser beslutningstakere

Finn ut om personen er beslutningstaker. Spør hvorfor de deltar på messen, og avdekk om kundens behov eller ønsker kan løses med dine produkter og tjenester.

 

#5 – Registrer leads

Registrer leads direkte inn på PCen, nettbrettet eller mobilen gjennom f.eks Expo Manager.

 

#6 – Følg opp

Leads fra interesserte kunder er ferskvare, og må følges opp umiddelbart etter messen.

 

 

Vi vil gjerne høre fra deg

NPG har utstrakt erfaring knyttet til design, konseptutvikling og bygging av messestands og paviljonger med prosjekter over hele verden.

 


Siste nyheter

Pin It

Comments are closed.

« Tilbake til oversikt »

Til toppen