Møllerens

Møllerens er merkevaren til Norgesmøllene og representerer over 150 år med samlet kunnskap om korn. NPG har hatt gleden av å samarbeide med Norgesmøllene i en årrekke i forbindelse med deres messe- og eventaktiviteter. Vi har stått bak konsept, visualisering og gjennomføring av stands til flere messer i tillegg til å arrangere deres årlige inspirasjonsdag som er en arena for faglig påfyll og inspirasjon for sentrale aktører innen bransjen.

Norgesmøllene var en selvskreven utstiller på Umami (tidligere SMAK), møteplassen for alle som jobber med mat og drikke. De ønsket å presentere spennende nyheter, fremtidens måltider og vise frem matkultur. Norske råvarer, deres produktsortiment, glutenfrie satsning og deres solide fagkunnskap var i fokus.

  • Dato
    3. – 6. mars 2020
  • Kunde
    Møllerens
  • Leveranse
    Konsept, visualisering og gjennomføring av stand

Standen har et rustikt og nordisk uttrykk. En stor bakedisk ga kunden god plass til å produsere og servere sine varer. I front av standen kunne de besøkende samles ved et langt spisebord hvor matopplevelser var i fokus.

For å definere standen og skape en lun atmosfære, bygde vi en pergola. Engasjerte representanter fra Møllerens, godt innhold og et tiltalende design ga et godt totalinntrykk.

Informasjonskapsler

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler for analyser og for at du skal kunne bruke tjenestene våre. Vi kan dermed skape en bedre tjeneste for deg. Vi er forpliktet til å informere deg om dette, og dersom dette er greit kan du fortsette å bruke nettsiden som normalt. Les mer