Norsk fellesstand på reiselivsmessen IBTM
Norsk fellesstand på IBTM
IBTM World er en viktig møteplass for den internasjonale reiselivsbransjen som arrangeres årlig i Barcelona. 15.000 aktører innen møter, konferanser og kongresser samles i Barcelona hvor over 100 000 forretningsmøter blir holdt under messedagene.
Representanter fra reiselivsbransjen deltar på den internasjonale arenaen for å:
få inspirasjon
bygge nettverk
møte beslutningstakere
få viktig bransjeinnsikt
bygge ...
Standprosjekter på VVS-dagene 2022
VVS-dagene 2022
VVS-dagene er den største arenaen for fagfolk, leverandører og produsenter i VVS-bransjen. Messen samler over 200 store og små aktører, som sammen retter fokus på energi, miljø, effektivisering og innovasjon. Vi fikk gleden av å levere engasjerende messekonsepter og content til 15 utstillere, deriblant Brødrene Dahl, Systemair, Covent, BWT Norge, Purus Joti, Roth, Daikin, ABK ...
Purus Joti på VVS-dagene
Purus Joti på VVS-dagene
Responsen for Purus på VVS-dagene lot ikke vente på seg. Med en rekordstor stand, en flott utstilling og livesendinger direkte fra standen omtalte salgssjefen i Purus, Søren B. Knudsen, VVS-dagene som årets happening. Purus er Skandinavias ledende produsent av sanitærprodukter for bad og kjøkken. Joti er Purus sitt eget varemerke for det norske ...
NTFs Landsmøte & Nordental
NTFs Landsmøte og Nordental
NTFs landsmøte arrangeres over tre dager i oktober/november hvert år. Her samles alle som jobber med tannhelse til et omfattende og variert fagprogram med over 50 foredragsholdere fra inn- og utland. I tillegg til faglig påfyll står også debatter, dentalutstilling med gode tilbud, nettverksbygging, underholdning og sosial hygge på programmet. Dentalutstillingen Nordental består ...
Farmasidagene | Møteplass for apotek og legemiddelindustrien
Farmasidagene
Farmasidagene er den viktigste møteplassen for farmasøyter, leverandører, studenter og andre innenfor apotek- og legemiddelvirksomheten i Norge. Kongressen arrangeres hvert år i begynnelsen av november, og har de seneste årene blitt arrangert på Meet Ullevaal.
Farmasidagene går over to dager og består av et konferanseprogram med opp mot 40 ulike innlegg, Pecha Kucha-foredrag, workshops, posterutstilling/posterslam samt utdeling ...
Like Muligheter | Kampen for likestilling i idretten
Like Muligheter
Like Muligheter er et verdiprosjekt i idretten som jobber for bedre rammebetingelser for kvinnelige idrettsutøvere. Målet er at Like Muligheter skal bidra til økt satsing på jenter i alle idretter. Hvert år gjennomføres det en rekke fagseminarer og arrangementer i bredde- og toppidretten i regi av NPG.
Case
Likestilling i idretten
Partnere
Utøvere, særforbund og samarbeidspartnere
Leveranse
Gjennomføring av fagseminarer og ...
Olav Thon Stiftelsen | Pressekonferanse
Olav Thon Stiftelsen
Olav Thon Stiftelsen er en næringsdrivende stiftelse som også har som vedtektsfestet formål å støtte matematisk-naturvitenskapelig forskning og allmennyttige tiltak. Hvert år kan det deles ut inntil 100 millioner kroner til formål definert i stiftelsens vedtekter.
NPG har arrangert pressekonferanser og hatt mediekontakt i forbindelse med offentliggjøringen av stipendmottakere. I tillegg leverer vi kommunikasjonstjenester og ...
Football For The Goals | Konsept og kommunikasjonsstrategi
Football For The Goals
FN har sammen med det europeiske fotballforbundet, UEFA lansert Football For The Goals, deres første fotballbaserte bærekraftsprosjekt. I samarbeid med FN, UEFA og norsk fotball har vi utviklet ligakonsept, kommunikasjonsplan og kommunikasjonsstrategi for bærekraftprosjektet.
Football For The Goals. Foto: De Forente Nasjoner (FN).
Football For The Goals øker bevisstheten rundt FNs bærekraftsmål. Foto: De Forente ...
Norges Fotballforbund
Norges Fotballforbund
Hvordan kommuniserer de beste fotballtrenerne i media? Som en del av UEFA PRO-lisens utdanningen har NPG gjennomført medietrening og workshop med Norges beste fotballtrenere i Eliteserien og Toppserien.
NPG har også bistått Norges Fotballforbund med søknaden av fotball-EM for kvinner i 2025.
Kunde
Norges Fotballforbund
Leveranse
Medietrening, EM-søknad
/*! elementor - v3.8.1 - 13-11-2022 */
.elementor-column .elementor-spacer-inner{height:var(--spacer-size)}.e-con{--container-widget-width:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer,.e-con>.elementor-widget-spacer{width:var(--container-widget-width,var(--spacer-size));-ms-flex-item-align:stretch;align-self:stretch;-ms-flex-negative:0;flex-shrink:0}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container,.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer{height:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner{height:var(--container-widget-height,var(--spacer-size))}Fra arenaproduksjon og medierettigheter ...
Sommer-OL 2020
Sommer-OL 2020
Sommer-OL er sammen med fotball-VM verdens største idrettsarrangement, og NPG var innholdsansvarlig for rettighetshaver Discovery.
Vi ledet alle reportere, fotografer og andre medarbeidere on site i Tokyo, og hadde ansvaret for alle innholdsleveranser og koordinering med Discovery i andre land.
Karsten Warholm OL gull
Case
Sommer-OL
Kunde
Discovery
Leveranse
Innholdsansvarlig for rettighetshaver Discovery
Fra arenaproduksjon og medierettigheter til logistikk, markedsføring og ...