Umami Arena

Umami Arena (tidligere SMAK) er Nordens ledende møteplass i sitt slag og samler 400 utstillere og 30.000 besøkende under de fire innholdsrike messedagene.


Umami Arena satser på et stort mangfold av nasjonale og internasjonale utstillere fra store kjente merkevareleverandører til små lokalprodusenter.
Messen bringer matglede, kunnskap, inspirasjon, trender og nettverksmuligheter.

NPG hadde gleden av å levere 15 standprosjekter på forrige messe hvor opplevelser i kombinasjon med utsøkt mat var på agendaen.

Smak messe_Umami_messestand_messe_standbygger_utstiller_standdesign_stand_nova spektrum_matopplevelser_matmesse_smak2020_npg_nortura
Smak messe_Umami_messestand_messe_standbygger_utstiller_standdesign_stand_nova spektrum_matopplevelser_matmesse_smak2020_npg_messestands
  • Dato
    3. – 6. mars 2020
  • Kunder
    Nortura PROFF, Norgesmøllene, Culina, Foodtech ++
  • Leveranse
    Standdesign, prosjektledese, opprigg og nedrigg messestand, aktiviteter og merkevareopplevelser
Smak messe_Umami_messestand_messe_standbygger_utstiller_standdesign_stand_nova spektrum_matopplevelser_matmesse_smak2020_npg_nortura

NPG stod bak konseptutvikling, visualisering, oppsett og leveranse av 15 messestands. Kundemiksen bestod av flere kjente merkenavn som Nortura PROFF, Norgesmøllene, Culina og Foodtech m.fl.


Presentasjon av unike matopplevelser, bærekraft, spennende nyheter og kortreist mat var viktige ingredienser for å skape unike opplevelser for de besøkende på messen.

For den enkelte utstiller gjaldt det å aktivere sin merkevareposisjon ved å skape opplevelser og involvere de besøkende på messen.

Informasjonskapsler

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler for analyser og for at du skal kunne bruke tjenestene våre. Vi kan dermed skape en bedre tjeneste for deg. Vi er forpliktet til å informere deg om dette, og dersom dette er greit kan du fortsette å bruke nettsiden som normalt. Les mer