Matglede, kunnskap, inspirasjon, trender og nettverksmuligheter. Umami Arena er Nordens ledende møteplass i sitt slag og samler 400 utstillere og 30.000 besøkende under fire innholdsrike messedager.
NPG designet og utviklet 15 standprosjekter ved forrige messe hvor opplevelser og innhold i kombinasjon med utsøkt mat var på menyen.
Dato
3. – 6. mars 2020
Kunder
Nortura PROFF, Norgesmøllene, Culina, Foodtech ++
Leveranse
Standdesign, prosjektledese, opprigg og nedrigg messestand, aktiviteter og merkevareopplevelser
NPG stod bak konseptutvikling, visualisering, oppsett og leveranse av 15 messestands. Kundemiksen bestod av flere kjente merkenavn som Nortura PROFF, Norgesmøllene, Culina og Foodtech m.fl.
Presentasjon av unike matopplevelser, bærekraft, spennende nyheter og kortreist mat var viktige ingredienser for å skape unike opplevelser for de besøkende på messen.
For den enkelte utstiller gjaldt det å aktivere sin merkevareposisjon ved å skape opplevelser og involvere de besøkende på messen.