Chat with us, powered by LiveChat

ONS

Når: 27. – 30. august 2018
Hvor: Stavanger
Prosjektleder: John Vanneid, Tore Thiesen, Halvor Krossen, Jon Atle Sandakken, Joachim Høegh & Bent Røiseland.
Designer: Bendik Skilbrei, Gina Kalsnes, Berit VoldenPaulina Grychowska

 

Med meget god internasjonal status, og de aller fleste betydningsfulle selskaper som utstillere, er ONS-messen i Stavanger er særdeles viktig for olje og energi industrien, både den norske og internasjonale messindustrien spesielt.

 

NPG med rekordmange prestisjeprosjekter på oljemessen

På årets ONS-messe satte NPG nok en gang nye rekorder med over 40 gode prosjekter, inklusive mange av industriens toneangivende selskaper og sterkeste brands på kundelisten. Kunde- og prosjektmiksen er svært sterkt og sammensatt med store brands, langsiktige kunder og nye spennende selskaper som alle setter store krav til vårt fokus og kompetanse på bruk av mediet, kreativitet i visualisering og design, sterk prosjektledelse og relasjonsbygging, kvalitet i produksjon og leveranse, og ikke minst en helhetlig kommunikasjon og samarbeid med kunden som gir gode resultater.

 

Celebert besøk på flere av standene NPG har designet og levert

HKH Kronprins Haakon, statsråd Terje Søviknes (Frp) og ordfører i Stavanger, Christine Sagen Helgø (H), fikk en omvisning på messen. Flere av standene vi har leverte på messen fikk celebert besøk inkludert Neptune, Equinor or Aker BP.

 

Innovasjon – årets tema

Årets tema på oljemessen er innovasjon som er en god betegnelse på hvordan oljebransjen har tatt i bruk mye ny teknologi og smarte løsninger for å redusere kostnader. Flere aktører fra Silicon Valley og fornybar energi var representert på messen.

 

Sterke merkenavn på kundelisten

NPG står bak konseptutvikling, visualisering/design og bygging av standene til mange sterke merkenavn som Aker BP, BARTEC Technor, Ellingsen Group, Equinor, Framo, Kværner, Neptune Energy, Petroleumstilsynet, Parker Hannifin, Petoro, Repsol Norge og TechnipFMC. NPG har også levert flere paviljonger inkludert Western Norway Pavilion og den Italienske paviljongen. Ekstra moro er det at to av våre kunder, Equinor og Aker BP, ble nominert til beste stand blant de 1.124 utstillerne. 

 

Beste stand nominasjon

To av våre stands,  Equinor og Aker BP,  ble nominert i «Best Stand Award«.  Flere kriterier ligger til grunn for nominasjonen; 

  • Overall and integrated design
  • Concept, message, product information, purpose with the stand and reference to the ONS theme – Innovate
  • The allocation of space
  • Creative use of presentation tools
  • Credibility and integrity of the stand
  • Staff manning the stand’s knowledge of concept, message and identity of the business
  • The stand’s function as a meeting place
  • Creativity used in order to attract attention

 

Historiefortellinger og teknologi

Flere aktører har valgt å formidle sine historier og fremvisning av produkter gjennom store skjermer. Dette er en effektiv måte å tiltrekke publikum, og en fantastisk måte å formidle budskapet på. Utstillerne har lagt ned mye arbeid i å engasjere de besøkende på messen i form av servering av mat og drikke, utdeling av give-aways, Virtual Reality (VR) 360 graders film og E-simulatorer.

 

Send en forespørsel 

NPG har utstrakt erfaring knyttet til design, konseptutvikling og bygging av messestands og paviljonger med prosjekter over hele verden .

Pin It

Comments are closed.

« Tilbake til oversikt »

Til toppen