NPG styrker teamet med flere talenter

NPG styrker teamet innen event, content og medietjenester

I NPG skaper vi lønnsomme møteplasser som knytter mennesker, ideer og merkevarer sammen – både fysisk og digitalt. Med økende kundeaktivitet og ambisiøse vekstmål, henter NPG flere erfarne ressurser til organisasjonen, som skal bidra med nytenking og utvikling av helhetlige konseptuelle prosjekter på tvers av ulike formater, kanaler og arenaer.

Media Technology Specialist

Roald Holt-Jensen er ansatt i den nyopprettede stillingen, Media Technology Specialist. Roald skal arbeide med et bredt spekter av oppgaver innen medietjenester som streaming studio, musikk/vignett produksjon, live-streaming, lydmiks, kamera og videoredigering. Han har solid erfaring og kompetanse innen medieproduksjon, både fra eget selskap og selskaper som TV 2 Interactive og Telenor Expo.

NPG styrker teamet innen event, content og medietjenester 1

– Jeg ser frem til å være med på utviklingen av NPG sin medieavdeling med nye og innovative medietjenester på alle digitale flater. Fra utvikling av konsept og innhold til digitale produksjoner til et bredt spekter av kunder, forteller Roald Holt-Jensen.

Project Coordinator

Charlotte Dyb-Sandnes er ansatt som Project Coordinator og blir en viktig del av event-avdelingen i NPG. Hun vil være ansvarlig for planlegging, gjennomføring, oppfølging og utvikling av eventprosjekter for våre kunder. De seneste årene har hun arbeidet i eventselskapet Momentium, og tar med seg god erfaring, gjennom å ha koordinert og gjennomført en rekke prosjekter og events for flere selskaper og organisasjoner.

NPG styrker teamet innen event, content og medietjenester 2

– NPG er et selskap med sterke ambisjoner innen utvikling og vekst. NPG har en spennende kundemiks på tvers av industrier og bransjer, og jeg gleder meg til å skape engasjerende og helhetlige opplevelser for våre kunder, sier Charlotte Dyb-Sandnes.

Head of Content

NPG henter Fredrik Werenskiold Hagen fra reklamebyrået Very Agency. Fredrik tiltrer stillingen som «Head of Content» i midten av oktober. Fredrik har bred erfaring fra en rekke byråer som Mc Cann, IUM og Nova Vista som Marketing Associate, Creative Project Manager og Community Manager. Han har arbeidet med et spekter av kunder og merkevarer innen kommunikasjon, prosjektledelse, sosiale medier, performance markedsføring, design- ide og konseptutvikling, salg og generell kunderådgivning.

– Fredrik skal jobbe både strategisk og operativt med utvikling av ideer og konsepter på tvers av NPGs forretningsområder. Det blir spennende med ytterligere kreativ konseptuell kompetanse som vil forsterke uttak og prosjekter, og bidra til helhetlige konsepter for kundene, forteller Stig Kristiansen.

Med nyansettelsene styrker vi oss ytterligere innen fysiske og digitale møteplasser med prosjekter på tvers av ulike formater, kanaler og arenaer. Vi har ambisiøse vekstmål, og ansettelsene passer godt inn i våre strategiske ambisjoner for fremtiden.

Nysgjerrig på et samarbeid?


Ta kontakt med oss så finner vi gode løsninger sammen.

Siste nyheter

Pin It

Comments are closed.

« Tilbake til oversikt

Til toppen