Vår

åpenhetsrapport

_

åpenhetsrapport

Innledning

Ved å utarbeide en åpenhetsrapport og gjøre den tilgjengelig på vår nettside, ønsker vi å gi kunder, samarbeidspartnere og offentlige myndigheter bedre innsikt i vår virksomhet. I NPG har vi et tydelig fokus på å levere profesjonelle tjenester av høy kvalitet, og vi ønsker å vise hvordan vi kontinuerlig jobber med utvikling og kvalitetssikring.

NPG er et internasjonalt byrå med over 30 års erfaring innen merkevareaktivering. Med 90 dedikerte ansatte i Oslo, Stockholm og Budapest, bygger vi meningsfulle relasjoner mellom merkevarer og mennesker.

Våre tjenester omfatter eventer, messestands, sport management, kommunikasjon, interaktive innholdsløsninger, markedsføring og design. Hos NPG trenger du kun én partner for å aktivere merkevaren din på alle nivåer.

"Vår reise har vært preget av å utvikle og tilpasse de skiftende behovene til våre kunder og markedstrender".
Stig Kristiansen
Partner & CEO

Visjon og mål

Visjon: Merkevarer skal oppleves

Vi skal være det ledende byrået innen merkevareaktivering.

Misjon:

Vi skal være en strategisk partner som skaper målbare opplevelser og løsninger som styrker merkevarer, bygger relasjoner og driver lønnsom vekst.

Mål for NPG:

• Drive innovasjon som styrker merkevaren
• Være en strategisk og langsiktig partner
• Skape opplevelser som gir effekt
• Sikre bærekraftig vekst og gjennomføringskraft

Firmaene i NPG

Organisasjonskart

Global rekkevidde

Med partnere, prosjekter og internasjonale kunder i over 44 land, har vi en sterk global tilstedeværelse og verdensomspennende rekkevidde som utgjør 50 % av våre forretningsaktiviteter. Vi leverer årlig ca 650 prosjekter og omsetter i størrelsesorden 200 millioner.

Samfunnsansvar, mangfold og inkludering

I NPG er høy standard kjernen i alt vi gjør. Dette inkluderer områder som forretningsetikk og bedrifts- og samfunnsansvar. Vi forventer også at våre leverandører over hele verden forplikter seg til samme standarder og prinsipper. Dette sikres gjennom vår Supplier Declaration som signeres av våre leverandører.

NPG forplikter seg til å ta ansvar for bærekraft og samfunnsansvar i alle aspekter av virksomheten vår. Vi leter stadig etter nye og innovative måter å forbedre oss på. Gjennom små og store handlinger kan vi alle gjøre en forskjell.

Fra ord til handling

Vi reduserer vårt fotavtrykk ved å minimere energiforbruk, avfall og utslipp i våre leveranser. Vi promoterer også bruk av resirkulerbare materialer og ressurseffektive løsninger. Dette gjelder leie av møbler, inventar, tepper, veggheng, rigger og teknisk utstyr i forbindelse med gjennomføringer av messer og eventer. Vi har stor grad av gjenbruk på materiell, skilting, profilering og lignende. Vi tenker bærekraft når det velges dekor, utforming og giveaways, hvor gjenbruksmuligheter, materialvalg og nytteverdi vektlegges sterkt.

Sosialt ansvar

Vi arbeider for inkludering og mangfold. Med verdiprosjektet, Like Muligheter, er vi pådriver for nasjonal dugnad og fokus på likestilling i idretten. Jenter i idretten får generelt mindre medieoppmerksomhet, lavere sponsorinntekter og det er vanskeligere å leve av idretten som toppidrettsutøver for kvinner enn menn. Dette ønsker vi å gjøre noe med!

Bærekraftige eventer

Vi søker kontinuerlig etter nye måter å integrere bærekraft i våre tjenester. Dette inkluderer bruk av digitale teknologier for å redusere behovet for fysisk tilstedeværelse og reiser, både internt og i våre leveranser. Vi jobber tett med våre kunder for å hjelpe dem med å oppnå sine bærekraftsmål i eventene vi utvikler og gjennomfører

Etisk forretningspraksis

Vi praktiserer høy etikk og integritet i alle våre forretningsforhold. Vi krever også at våre samarbeidspartnere og leverandører følger de samme prinsippene. Dette gjøres gjennom vår Supplier Declaration.

Måling og rapporter

Vi overvåker nøye vårt eget arbeid med bærekraft og samfunnsansvar og rapporterer jevnlig våre prestasjoner og fremgang. Verktøyene som benyttes er Miljøfyrtårn og Green Producers Tools. Ved å integrere prinsippene i vår daglige drift, har vi forpliktet oss til å være en ansvarlig aktør og til å bidra positivt til en mer sirkulær og bærekraftig fremtid.

Teknologi

Vi bruker teknologiske løsninger for å utnytte mulighetene i møteplassene vi skaper, og oppfordrer våre kunder til å bruke digitale alternativer for å minimere bruken av f.eks papir.

Miljøfyrtårn

Medarbeider-utvikling og rekruttering

Alle avdelinger avholder statusmøter minimum hver måned med informasjon og oppdateringer på status og tiltak i avdelingen og NPG. Her kan ansatte ta opp saker til diskusjon. Det avholdes i tillegg jevnlig sosiale samlinger av forskjellig art for å styrke samhold og arbeidsmiljø.

 

NPG skal arbeide for et arbeidsmiljø som skal gi gode rammer for kompetanse.

Uavhengighet, kvalitetskontroll og -styring

For at vi skal levere tjenester av god kvalitet er tillit til vårt arbeid avgjørende. Vi har fokus på at vi er uavhengige ovenfor våre kunder og leverandører. NPG skal levere tjenester og produkter av høy kvalitet i alle ledd, slik at kundens krav til leveransen er ivaretatt og gjeldende lover og forskrifter etterleves.

Vi skal være en organisasjon som er engasjert i våre kunders behov, og arbeide målrettet for å sikre en kontinuerlig forbedring av selskapets leveranser, slik at NPG til enhver tid kan levere aktuelle og innovative produkter og tjenester som sikrer måloppnåelse for våre kunder.

NPG har et kontinuerlig fokus på å videreutvikle og implementere prosesser og rutiner for styring av driften. Prosessene støtter seg på de syv prinsippene for kvalitetsstyring: De er kundefokus, ledelse, medarbeidernes engasjement, prosessorientering, kontinuerlig forbedring, faktabaserte beslutninger og samt forhold til leverandører basert på gjensidig nytte.

Finansiell informasjon 2024

Total omsetning for NPG AS: NOK 185.663.795,-

Kunder, nettverk og medlemskap

Vi har et bredt spekter av kunder med prosjekter på tvers av markeder, forretningsområder og størrelser. Vi utfører prosjekter og leveranser både i Norge og internasjonalt.

NPG er medlem av eller samarbeider med:

Uttalelse fra styret

Styret i NPG har gjennomgått virksomhetens kvalitetsstyringssystem og retningslinjer for uavhengighet.
Vår oppfatning er at kvalitetsstyringssystemet og retningslinjene er etterlevd.

 

Styret består av Stig Kristiansen, Lars V. Furset, Halvor Krossen og Katrin Andersen.

Skal vi ta en prat?

Contact Form

Navn *(Påkrevd)

Hva leter du etter?

Sider

Er du vår nye grafiske designer?

Designer

Merkevareaktivering i maritim sektor

3D-Web-Demos

Prosjekter

Aker Solutions konferanse_event by NPG Event

Aker Solutions

Slik gjennomførte vi et skreddersydd event for Aker Solutions.

VARD

VARD

NPG utviklet VARDs stand på Nor-Shipping 2025 med konseptet «Sea of Opportunity».

TeamTec

TeamTec

Slik bygger TeamTec en sterk merkevare med stand, markedsføring og interaktive løsninger fra NPG.

Nyheter

Hvordan outsource markedsføring?

Hvordan outsource markedsføring?

Bygg Reis Deg_messestand design_standdesign_messer_messetjenester_expodesign_NPG

Få maksimal synlighet på Bygg Reis Deg

Eventer som strategi: Derfor investerer ledere i opplevelser med effekt

Eventer som strategi

Utforsk

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA.
Personvernreglene og Vilkår for bruk gjelder.

Kontakt oss

Back to top ikon

Org.nr: 962 021 077

Fyll ut skjemaet – vi svarer raskt!

Har du spørsmål, ideer eller planlegger et nytt prosjekt?


Din henvendelse er viktig for oss, og vi gleder oss til å hjelpe deg videre!

Contact Form Popup

Navn *(Påkrevd)

Vil du samarbeide med oss ​​om ditt nye prosjekt?

Send oss ​​dine ideer ved å klikke på knappen nedenfor!