Historisk topplinje og sterk resultatvekst
Med rapportert samlet omsetning på 278 millioner kroner i 2024 og en vekst på 25 prosent sammenlignet med året før, leverer NPG-gruppen en historisk topplinje. NPG tilbyr strategiske merkevaretjenester både nasjonalt og internasjonalt.
Byrå-gruppen leverte et samlet resultat på 23 millioner kroner før skatt i 2024.

Stig Kristiansen
Veksten er et resultat av langsiktig strategisk arbeid. Med en differensiert kundebase på tvers av sektorer skaper vi økt aktivitet i det internasjonale og norske markedet. Vi er opptatt av investeringer i selskaper og utvikle et tjenestespekter som gir oss en unik posisjon.
Satser bredt på strategiske merkevareopplevelser
NPG, som lenge har vært det ledende byrået i Norden innen messestands, har de siste årene utviklet og investert i en rekke komplementerende og strategiske merkevaretjenester. I dag er byrå-gruppen en av de største merkevareleverandørene i Norden. Målet er å være det ledende merkevarebyrået.
– Vår største styrke er de ansattes kompetanse, være en rådgiver og utvikle innovative og helhetlige merkevareopplevelser for våre kunder.
– Vi bistår noen av de mektigste merkevarene i verden gjennom interaktive løsninger, eventer og messer. Vi føler oss veldig privilegerte som kan jobbe med spennende merkevare- og kommunikasjonsutfordringer for våre kunder.
Internasjonal tilstedeværelse og vekstambisjoner
NPG, også kjent som Norwegian Promotion Group, ble etablert i 1991, og huser til sammen 90 dedikerte ansatte i Oslo, Stockholm og Budapest. Tjenestetilbudet til byrågruppen omfatter eventer, messestands, sport management, kommunikasjon, interaktive innholdsløsninger, markedsføring og design.
Den samlede byrå-gruppen består av NPG, NPG Sweden, NPG Hungary, NPG Sport & Communication og Workman Norway.